1399-11-05 18:47
1334
1
72824
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست خبری؛

آغاز چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین از ۹ بهمن/ پخش زنده از اینستاگرام و آپارات

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین از ۹ بهمن خبر داد و گفت : این جشنواره مجازی بوده و از طریق اینستاگرام و ادارات به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش گلستان ما، نشست خبری مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با موضوع چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین ظهر امروز در گرگان برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در این نشست اظهار داشت :  چهاردهمین جشنواره اقوام ایران زمین از ۹ الی ۱۲ بهمن به صورت مجازی هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

احمد تجری اضافه کرد:  ۱۵۰۰ هنرمند صنایع دستی با ۷۰۰۰ هزار محصول در این سامانه ثبت نام کردند و درگاه فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی هم راه اندازی شده است ، ۶۰۰ هنرمند از استان گلستان و مابقی از سایر استانها هستند.

تحری افزود: ۲۰ گروه موسیقی در جشنواره چهاردهم شرکت کرده اند که ۸ گروه از استان و ۱۲ گروه نیز از سایر استانها شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: ۳ وبینار آموزشی در حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در این جشنواره خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان بیان داشت : چهاردهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین از اینستاگرام و آپارات به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

تجری با اشاره به اهداف چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین، گفت: معرفی آداب و رسوم روستاهای هدف گردشگری یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در جشنواره‌های آینده معرفی بازی‌های بومی محلی در اولویت است و امیدواریم شرایط به نحوی باشد که این برنامه‌ها طی سال‌های آینده به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

Hadis

عالی بود برنامه

0
0
پاسخ
1399-11-11 03:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.